Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Leert een systeem dat bij een virtueel toetsenbord de woorden die jij typt aanvult nog wat bij?

Ik weet niet hoe zo'n systeem heet waarbij de woorden die je typt ongevraagd aangevuld en veranderd worden.

Ik heb een nieuwe tablet en die doet dat steeds. Soms komt er daardoor de grootste onzin te staan en moet ik die letter voor letter verbeteren. Leert zo'n systeem ook zelf iets bij door de woorden, die jij per sé in je tekst wilt hebben maar het systeem kennelijk niet kende, op te slaan?

8 jaar geleden
849
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat kan, dat ligt aan het systeem. Aan de andere kant kan je het gewoon uitzetten. Is vaak sneller.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja, althans sommige wel. Ik heb er een die mijn naam al gelijk geeft als mogelijkheid en als ik die kies komt direct mijn achternaam als volgende optie. (Swiftkey, Android)

Toegevoegd na 15 uur:
Zo werkt het standaard toetsenbord van mijn Samsung Galaxy S4 ook.

aldus WDHBGS
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zo werkt het standaard toetsenbord van mijn Samsung Galaxy S4 ook.
zondag
8 jaar geleden
Ik heb de Samsung Galaxy Tab A, maar dat toetsenbord heeft nog niks geleerd van wat ik type. En ik zie ook geen mogelijkheid de woorden die ik hem wil bijbrengen op te slaan. Ik ken deze tablet nog niet goed en weet niet hoe ik die woorden-aanvul-functie uit moet zetten. Er valt nog een en ander te ontdekken aan dit ding.
Dat had ik ook, maar ik kwam er na een jaar achter dat dit in te stellen is.
Nu geeft ie alleen nog suggesties.
Waar je het kunt instellen is afhankelijk van je systeem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding