Kun je al je contacten die in je iphone staan in één keer verzenden?

Ik bedoel dus alle info van alle contacten van je iphone in 1x versturen. En dan per email of op een andere manier waar je het uit kunt printen op papier. Zodat je al je contacten fysiek op papier hebt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Dit kan via een kortere weg in Gmail (of wellicht ook wel hotmail). Wanneer de contacten gesynced worden met een google account staat ze op een pc in Gmail-> contacten. Vanuit daar kun je ze exprteren naar excel of printen.