Bestaat er een app die het volume van je tablet kan verhogen?

Ik ben behoorlijk doof en kan het geluid, dus muziek en spraak, op mijn tablet niet meer goed horen. Ook niet als die op zijn hardst staat en ook niet met mijn gehoorapparaten in.

Ik heb een bluetooth speaker waarmee ik het volume naar believen kan regelen, maar dan moet ik steeds dat kastje meeslepen als ik de tablet ergens mee naartoe neem. En ook moet ik als ik radio, iTVOnline of YT heb ingeschakeld en het niet goed kan horen de boel weer uitschakelen en naar de instellingen van de tablet gaan om bluetooth in te schakelen en dan die speaker.

Is er geen app die hetzelfde kan als de speaker? Ik heb nu een aantal volumeregelaars uit de app store geprobeerd maar geen enkele kan tot nu toe het volume van de tablet versterken als dat al voluit staat.

8 jaar geleden
8.8K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bluetooth koptelefoon wellicht een oplossing?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Harder (dan max) zal betekenen versterken.
Dat doe je niet met software (app) maar met een versterker (hardware zoals in je speaker zit).

Antwoorden (1)

Ja dat is beperkt mogelijk. Je kunt een app downloaden genaamd: ultimate Volume Booster. Er zijn meerdere. Je gebruikt deze een keer, waarna je maximale geluidsvolume een procent of 23 harder is(op ze hardst)

maar wat zij doen is het maximale halen uit het besturingssyteem dat op je tablet/smartphone staat. Wil je nog harder dan kan dit schadelijk zijn voor je speakers. Het besturingsysteem op je android telefoon je overschrijven door deze te 'rooten'.