Hoe zet ik gedownloade apps op mijn iPhone 4s?

Hallo, Ik heb van internet wat apps gedownload en wil deze op mijn iphone zetten maar dit lukt niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan ook niet, tenzij je je telefoon jailbreakt. Apple ondersteunt alleen apps downloaden vanuit de App Store.

Het beste antwoord

Ik neem aan dat het apps zijn waar je normaal voor moet betalen?
Zo ver ik weet kan dit alleen als je de iPhone gejailbreakt hebt.

Toegevoegd na 44 seconden:
en anders kan je ze inderdaad gewoon downloaden via de app market wat PaiJai zij :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan apps voor op je Iphone gewoon downloaden via de 'app store' app. Deze staat standaard op je mobiel.