Mag je 2 tablets op elkaar gestapeld wegleggen?

Ik heb 2 tablets die ik op elkaar liggend opberg. De ene staat uit maar is wel opgeladen en de andere staat in de slaapstand. Mogen ze op elkaar liggen of is dat slecht voor de apparaten? Degene die uit staat zit in een zachte stoffen sleave.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, je mag 2 tablets op elkaar gestapeld wegleggen. Het is echter belangrijk dat je de tablets op een stabiele ondergrond plaatst, zodat ze niet kunnen omvallen.
Bronnen:
4 maanden geleden