Moet je ff opzoeken op Google en dan zie je ergens een link naar XDA Developers waarschijnlijk.
Daar moet je een bestand genaamd 'update.zip' downloaden, op je SD kaart zetten en dan in recovery booten en installeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik kan er alleen een vinden via odin,
ik heb ooit een ander toestel willen rooten via de sd kaart entoen deed het toestel niks meer, het zelfde model toestel heb ik toen ook geroot via odin en dat deed het perfect.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
owh okee dan was die waarschijnlijk met het verkeerde pakket geroot maar dan kun je het beter via Odin proberen, is ook wel te doen! Alleen soms een beetje uitvogelen waar welk bestand moet.