10 uur kan de batterij mee.

Apple heeft de gebruiksduur van de batterij bij draadloos werken getest door via een AirPort®-netwerk op het internet te surfen en e-mail te ontvangen. Tijdens de test
is het systeem niet in de slaapstand gezet en stond het beeldscherm ingesteld op de helft van de maximale helderheid. Dit is een gangbaar scenario bij computergebruik onderweg en geeft zeer relevante resultaten voor de gebruiksduur van de batterij.

**Een op de juiste manier onderhouden iPad-batterij heeft na 1000 keer opladen nog ongeveer 80 procent van de oorspronkelijke capaciteit. De gebruiksduur van de
batterij en het aantal keren dat de batterij kan worden opgeladen, zijn afhankelijk van het gebruik en de instellingen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks!