Hoe vervang ik de glasplaat op mijn iPhone?

Ik heb in een winkel een glasplaat/sticker op mijn iPhone laten zetten. Dat is dus een soort sticker van glas, en als je telefoon dan valt of zo dan breekt dat stickertje en niet de scherm van je telefoon zelf. Super handig dus, vond ik. Maar als dat nou dus breekt, hoe haal je het eraf of moet je dat er weer in de winkel er af laten halen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik ken ook geen sticker die tegen vallen beschermd, eerlijk gezegd...

Antwoorden (1)

Je kunt het er zelf afhalen (zonder extra gereedschap)

Vertrouw niet veel in dat glass screen protector want het beschermt niet altijd! De scherm van je telefoon kan altijd nog stuk gaan.