Hoelang duurt het om een iPad volledig op te laden? (tijd)

Of ligt het aan het stopcontact/oplader?
Ik heb een iPad 4.

Toegevoegd na 38 seconden:
En ik bedoel dan als hij helemaal leeg is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3K

Antwoorden (1)

De capaciteit van de batterij is 42,5 Wh, dus het opladen zou in het ideale geval 42,5/12 = 3,6 uur moeten duren. Maar op het laatst gaat het natuurlijk wat langzamer + tijd voor balanceren beide batterijen.
Als je het opladen stopt bij 50% hoe lang duurt het dan voordat deze 25% is ? Dan heb je een schatting hoeveel de iPad gebruikt zonder dat je iets doet (misschien heb je wel een energie slurpende app open staan).