Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik in WhatsApp een bericht doorsturen naar ineens alle contacten?

Nu is het naar 1 persoon.
Kan ik een hele groep of alles app'n in ene?
Dik 50 keer dezelfde handeling....word er gek van.
:p

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
16.3K
Amadea
8 jaar geleden
Van WhatsApp heb ik geen verstand, maar ik lees in het eerste antwoord dat je handmatig een verzendlijst moet samenstellen. Is het dan geen slimmer idee om dat bericht even in jouw e-mail te kopiëren en het vervolgens door te sturen naar al jouw mailcontacten? Daar zit het standaard ingebouwd, fluitje van een cent.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Op iPhone erg makkelijk
Whatsapp - Chats - kijk links boven in verzendlijsten en maak een nieuwe lijst aan met contacten die je een bericht wil sturen ;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kunt inderdaad een bericht naar al je contacten verzenden, maar dan moet je wel handmatig een verzendlijst samenstellen.
En let er dan op dat slechts degene een bericht van je ontvangt als diegene ook jou heeft toegevoegd in zijn/haar contactenlijst.

Onderstaand 2 bronnen voor de iets van elkaar verschillende procedures: de eerste voor de iPhone, de tweede voor een Android-toestel (althans, bij mij werkte die tweede).

Toegevoegd na 3 minuten:
Uiteraard is het ook mogelijk om een groepsapp te maken, maar ik neem aan dat je dit niet bedoelde. Verschil met de verzendlijst is dat iedereen dan ook de berichten van elkaar kan lezen die ze in deze groep plaatsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, heel simpel.

1. Open WhatsApp
2. Kies bij je opties "Nieuwe Verzendlijst"
3. Selecteer de contacten die je wilt bereiken
4. Schrijf een bericht, en versturen maar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding