Waarom laat imovie app een deel van het beeld weg?

Ik maak via me iphone6 filmpjes en die zien ergoed uitmaar als k ermee een filmpje via imovie maak dan zie je ineens degene zn ogen bijvoorbeeld niet meer terwijl
T in t originele filmpje wel gewoonhele gezicht zichbaar is. Hoe zorg ik ervoor dat imovie gewoon de originele groote filmpjeslaat zien??

Antwoorden (1)

Imovie app laat een deel van het beeld weg omdat de app de video niet in staat is om de volledige resolutie te verwerken. Als je een video met een hogere resolutie hebt, zal de app een deel van het beeld weglaten.
Bronnen:
een maand geleden