Volgens mij laat je daarmee het verschil zien tussen een iPhone 4 en een iPhone 4 s ik weet niet of het echt een functie heeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
klopt
Rutge
10 jaar geleden
Niet waar, heb een iPhone 4 met zon streep.
Dat is de sensor voor als je gaat bellen , het scherm gaat dan uit zodat je niet met je gezicht op andere knoppen kunt drukken terwijl je aan het bellen bent en het gesprek onverwachts beëindigt .

Toegevoegd na 1 minuut:
Het verschil van een iphone 4 /4s zie je door de antenne gleufjes aan de zijkanten , bij de 4 s zijn dat er meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke bedankt