als je van beneden naar boven schuift op het beeldscherm krijg je een soort menu van waar je je geluid hard en zacht kan doen, maar ook waar je het beeld fel of minder fel kan maken.. maar helemaal boven heb je 4 rondjes, en helemaal rechts naast de halve maan, een soort scherm begrenzer. als je deze optie kiest zal je scherm niet meer meedraaien totdat je deze draaibescherming weer uit zet
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
en met ios 6 of lager moet je 2x op je homeknop drukken (dat rondje met een 4kantje er in onderaan je scherm) en dan naar links vegen ;)