Waarom kan ik mijn ipod niet synchroniseren met mijn pc? (zie verder uitleg)

Ik probeer mijn ipod te synchroniseren met itunes, maar dat lukt niet. Als ik mijn ipod aansluit op mijn pc geeft hij de foutmelding dat mijn ipod niet word herkend en dat hij niet goed is aangesloten. Ik heb dit nog nooit gehad dus hoe moet ik hem toch synchroniseren? Alvast bedankt voor een antwoord. Mijn ipod is niet nieuw dus het is niet voor de 1e keer dat ik hem synchroniseer

Toegevoegd na 25 minuten:
Hij geeft de volgende foutmelding: Itunes kaan geen verbinding maken met de Ipod. Omdat er een ongeldige reactie van het apparaat is ontvangen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

ipod naar fabrieksinstellingen en dan ziet de pc em weer.. alst goed is staat alles van je ipod toch op je pc dus je bent niks kwijt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zet hem in restore mode wanneer hij is aangekoppeld:

1.Make sure iPod, iPad, or iPhone is completely powered off.
2.Hold the home button while its off.
3.While holding the Home button, connect the cable. The iPod, iPad, or iPhone should power on.
4.Keep holding the Home button.
5.The Connect to iTunes image should come up.
6. Congrats, you in recovery mode.

Dan is de ipod wel helemaal leeg.

Toegevoegd na 1 minuut:
N.B.: Als dat niet werkt zit er waarschijnlijk een defect in de iPod of de kabel.