hoe kan ik oplossen dat alle bestanden op mijn sd kaart door elkaar gegooid worden?

Ik heb sinds februari een samssung galaxy s4(value edition) zonder problemen. Nu heb ik sinds een maand dat elke keer alle bestanden door elkaar gehaald worden, foto's plotseling verdwijnen en dat bestanden niet geopend of afgespeeld kunnen worden. Ik heb een nieuwesd kaart gekocht maat hiermee heb ik precies hetzelfde probleem (pas na een week begon het weer). Ik heb een tijdje terug mijn telefoon wel geüpdatet naar android 5.0.1, zou het hier aan kunnen liggen? Het is ongelooflijk irritant dat ik telkens alles kwijt ben..

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het ligt dan echt aan jouw mobiele telefoon. Er zijn echter (jammer genoeg) altijd goede en slechte mobielen van bepaalde modellen. Je moet maar net geluk hebben dat je de goede mobiel hebt dat geen problemen heeft. Ik zou er zelf mee naar de winkel gaan en terug sturen naar de fabriek als je nog garantie hebt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Probeer eens een antivirusapp te installeren. Ik gebruik naar volle tevredenheid Avast! Mobile Security Free. Succes!