Als ik een foto maak met de camera aan de voorkant van mijn iPhone 4s dan komt de foto in spiegelbeeld in mijn fotoalbum. Hoe verander ik dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
11.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb wel een app waardoor je de foto's weer terug kan draaien, maar ik vroeg me af op er ook een instelling voor is ofzoiets

Antwoorden (3)

Volgens mij kan je dit niet veranderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het goed is zit er ergens op het beeld als je de foto maakt een knop waarmee je dat kan omwisselen/veranderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"als het goed is..". Nou, waar zit dat knopje dan?
Ik heb geprobeerd voor je met mijn iPhone 4. Je gaat bovenaan naar opties en dan vink je HDR aan. Succes.