wat betekent de melding onvoldoende ruimte in apparaatopslag?

Ik heb een Samsung S5. In mijn mailbox krijg ik steeds de melding: Onvoldoende ruimte in apparaatopslag. Verwijder een aantal bestanden en probeer opnieuw. Ik heb nu al een heleboel mails verwijderd maar de melding blijft maar komen. Wat kan er precies verwijderd worden zodat deze melding niet meer tevoorschijn komt?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
Utrecht
8 jaar geleden
Voglens mij is gewoon je interne geheugen vol. Heb je veel apps, foto's, video's of muziek opgeslagen op je telefoon?
Emailtjes zonder bijlage zijn maar een paar kb groot; dat zet niet aan. Verwijder eens water grotere bestanden (van enkele Mb's).

Het beste antwoord

hoi,
het licht er natuurlijk aan wat de oorzaak is van die mailtjes. krijg je die mailtjes wanneer je een app wilt downloaden of komen ze zomaar? laat maar even weten! zo kan ik je verder helpen!
suc6!