wat is er met mijn iphone 5s, ik krijg soms plots een blauw scherm en hij start weer opnieuw op?

De iphone 5s heeft een wat los lcd scherm door weggehaalde onderdelen aan de binnenkant. Er mankeren wel enkel metalen plaatjes.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dan heeft de telefoon op een bepaald moment geen contact tussen 2 onderdelen en dan krijg je een blauw scherm. Dat is wel algemeen bekend dus ik denk dat je de telefoon even zou moeten open maken(of laten doen) en dan kijken waar het kan plaatsvinden. Succes!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
het kabeltje van het beeldscherm is stuk of er is een jailbreak chrash