bestaat er een externe camera voor je smart phone?

Ik ben op zoek naar een externe camera die je kan aansluiten op je smartphone bedraad of via Bluetooth.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.2K
Ritsuka
9 jaar geleden
Kun je dan niet beter gewoon een goede camera kopen? Zonder telefoon koppeling. Foto kun je wel overzetten als je per se op je telefoon wilt hebben

Antwoorden (1)

ik weet er niet veel van, maar volgens mij help ik je hiermee wel op weg ( zie link)
of je android heb of apple dat weet ik dus niet, maar het kan dus wel voor android
ik heb niet zo snel iets kunnen vinden voor apple
met tussenkomst van pc of mac is het mogelijk voor apple maar rechtstreeks ?
capthavoc
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad ik bedoel ongeveer zoiets. Maar dan voor iOS. En eigenlijk dan nog wat kleiner een soort van spy cam wat je bijv makkelijk aan je lijf kan dragen