Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan in een smartphone met abonnement achteraf een prepaid kaart als extra worden geïnstalleerd?

Hallo allemaal, ik heb een abonnement, maar die is van de zaak. Kan ik op deze telefoon alsnog een prepaid kaart installeren en daarmee bijv. mijn privé verkeer afhandelen? Dus 1 telefoon met een zakelijk abonnement én prive prepaid?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
951

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja dat kan MITS de foon twee simsloten heeft!

Toegevoegd na 15 uur:
en simlockvrij is (maar dat is meestal zo bij een abo).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@freek
Toen ik mijn antwoord typte stond jouw antwoord er nog niet, maar inderdaad: als hij gelijktijdig over beide nummers wil beschikken heeft hij natuurlijk een telefoon met dubbel simslot nodig.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+dualsim Maar de kans dat de vrager toevallig een dualSIM-toestel heeft schat ik 0.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@wimkees: ik zit nu al weer aan mijn 4e dualsimtoestel en je bent op beide nummers altijd bereikbaar! Je kan zelfs per telefoongesprek/sms uitkiezen welke provider je wilt gebruiken. Ideaal!
Ja, dat kan zonder probleem, maar je moet dan wel steeds van SIM-kaart wisselen. Het simmetje bepaalt welke provider+telefoonnummer er wordt gebruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij bedoelt als extra geïnstalleerd als in erbij zetten op het 2e SIM slot, dus niet wisselen...
Het zou kunnen als er geen simlock op zit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding