hoe zet ik het geluid op een iphone zachter voordat het filmpje begint?

Ik lig 's ochtends nog even in bed en mijn vrouw slaapt nog. Dan zit ik met mijn iPhone nog even op YouTube/Facebook alwaar ik een filmpje wil kijken. Zo gauw ik deze afspeel staat het geluid nog heel hard! Mijn vrouw dus wakker.
Als ik eerst op de volumeknoppen druk om hem zachter te zetten stelt de iPhone alleen de volume van het belsignaal aan. Alleen TERWIJL het filmpje afspeelt kan ik m zachter zetten. Maar dat is dus te laat als het filmpje gelijk keihard begint.
Kán ik hem zachter zetten zonder af te spelen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Ik ken dat probleem inderdaad! Het filmpje gaat al spelen, zodra je vanuit Facebook op het filmpje klikt. De volumeknoppen werken pas op het volume (ipv belsignaal) zodra het filmpje speelt.
Om toch het volume aan te passen, swipe je met je vinger van onder naar boven. Dan open een soort slider met opties, waaronder beeldscherm intensiteit en volume. Als je daar de volume zachter zet, dan werkt dat ook voor filmpjes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

op mijn mobiel kan ik met mijn vinger van hoog naar laag dan gaat het geluid ook zachter, of je moet ervoor zorgen dat je het geluid uit laat, of heel zachtjes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel simpel. Je gaat naar het filmpje maar je drukt nog niet op play. Zodat je het beginscherm van t filmpje ziet met het grote "play" teken in beeld. Dan zet je het volume helemaal uit. Als je dan op play drukt hoor je geen geluid. Althans, zo werkt t bij mijn iphone prima. Succes