Ik heb een nokia e71 uit duitsland maar hier zit geen nederlandse taal op, hoe kan ik dit erop zetten?

Nokia e71, duitsland, nederlandse taal.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Download Nokia updatet van nokia.nl en dan updaten naar laatste versie en download de taalpakketten erin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga het proberen, dankjewel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je misschien de site doorgeven voor de e71 want die kon ik niet vinden..
Als het echt niet bij de opties staat, is het onwaarschijnlijk dat t nog kan..
Ik zou dan overstappen naar Engels'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leer gwn duits of koop je mob in nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik op het moment engels en in duitsland zijn de mobiele telefoons goedkoper :p
Nederlandse taal downloaden, gaat via Nokia.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en hoe gaat dit precies?