Ik heb een nieuwe simkaart gekregen, maar deze wordt niet herkend, hoe kan dat?

Ik heb een galaxy s4, nooit problemen mee gehad. Ik had n sim only abonnement bij tele2, maar heb n nieuw abonnement genomen bij simyo. Ik kreeg de nieuwe simkaart binnen, maar deze werd niet herkend (melding: geen simkaart, plaats sim). Nu heb ik gebeld en kreeg ik weer n nieuw simkaart, een iets grotere chip, okk deze wordt niet herkend. Hoe kan dit? Mijn oude tele2 simkaart heeft dan wel geenn nummer meer, en is dus nutteloos, maar deze wordt nog steeds herkend! Hoe kan het dat 2 symio simkaarten niet worden herkend, e mijn tele2 simkaarr nog wel?

Toegevoegd na 5 minuten:
Simkaarten van andere providers werken ook gewoon .. kan het zijn dat mijn telefoon simkaarten van simyo niet accepteert? Hij hert het 2 keer wel 10 minuutjes gedaan, maar daarna kreeg ik weer de melding dat de simkaart verwijderd was

Toegevoegd na 12 minuten:
Beide simkaarten van symio worden wel herkend Door andere telefoons. Dit zou dus betekenen dat het aan mijn s4 ligt, toch werken simkaarten van ben en tele2 wel in mijn mobiel. Mij is t spoor bijster. .

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Wellicht is de simkaart iets dunner en maakt die geen goed contact. Dan wil een stukje papier aan de achterkant vastklemmen nog wel eens helpen om de benodigde dikte te krijgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien de simkaart activeren? Moest ik eerst ook doen...