Hoe zet ik Android terug op mijn gsm?

Ik heb perongeluk via TWRP mijn gsm zijn os gewist. Wat moet ik nu doen? Ik kan alleen in het TWRP menu booten anders blijft die hele tijd op mijn startscherm (logo van Motorola), ik heb nog 9% batterij, kan ik die nog opladen? Mijn pc herkent hem niet meer. Valt dit onder garantie en indien niet, hoeveel zijn de reparatie kosten?
Ik heb al de firmware gedownload , maar weet niet hoe ik hem moet installeren. Ik ga vanavond proberen met een sd kaart , maar zijn er nog tips hoe ik dit kan oplossen?
Alvast Bedankt!
GSM: Motorola Moto G 2014 (Kitkat 4.4.4)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet hem opladen, en de firmware inderdaad installeren. Valt niet meer onder softwaregarantie. Dit moet je volgen en dat lukt het je wel: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2542219. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat je beter dit kunt gebruiken: http://forum.xda-developers.com/moto-g/general/guide-restore-softbricked-phone-t2965459 , ook al heb je geen Lollipop maar KitKat.

Antwoorden (1)

Dit is vrij eenvoudig zelf te repareren. Het valt natuurlijk niet onder de garantie, want toen je je bootloader unlockte heb je geaccepteerd dat de garantie vervalt.
Allereerst moet je je gsm helemaal opladen, want als de batterij leeg raakt tijdens het herstellen heb je helemaal een probleem. In welk fomaat is de firmware (wat staat er in het .zip of .tgz bestand)?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb er al een rom op geflasht, maar hoe geraak ik aan de originele rom? Dat uit de winkel komt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zegt in je vraag dat je de firmware al hebt gedownload, dus ik nam aan dat je die al hebt. Als je die nog niet hebt kun je die hier vinden: http://www.filefactory.com/folder/c6cdedc45a775d27/?sort=created&order=DESC&show=25&page=1 (ik weet niet welk modelnummer moto G je hebt, dus je zal zelf even de goede moeten uitzoeken)
instructies voor het installeren kun je hier vinden (engels): http://www.droidviews.com/restore-moto-g-2014-to-stock-and-lock-the-bootloader/
(De laatste stap hoef je niet uit te voeren)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat was geen .zip file. Maar zijn dit officiele firmware's? Want ik wil weer updates van Motorola krijgen. (Ik heb XT1068)