Vraag: moet ik mijn iphone apps opnieuw kopen voor de ipad als er een speciale ipad versie van deze app is HD ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ja.

Wat je op je iphone hebt staan staat compleet los van je ipad.

Je moet ze opnieuw aanschaffen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het geheel een andere app is dan wel. Maar als het een app betreft die geschikt is voor ipad en iphone dan niet. Deze apps zijn te herkennen aan het plusje in de appstore.

Je kan namelijk tot 5 apparaten in itunes mahtigen om te synchroniseren met jouw itunes bibliotheek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iPhone apps werken net zo goed op een iPad. Het is alleen gemaakt voor een lagere resolutie, dus de beeldkwaliteit zal iets minder zijn. (Iets waziger)
Maar als je geld wil besparen, log je gewoon in met dezelfde account als je iPhone, en download je de iPhone versie op je iPad.
Kimath
13 jaar geleden
Je kan ze via iTunes overzetten