Welk is de goedkoopste Samsung Galaxy met 4G?

Ik wil graag een Samsung Galaxy, liefst een kleiner model, dat 4G heeft. Maar ik zoek in die klasse het goedkoopste model.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit zijn de modellen met 4G van de Samsung Galaxy-serie te koop in Nederland: http://tweakers.net/categorie/215/smartphones/producten/#filter:q1bKL0pJLXLLTM1JUbJSKijKzCpW0oEIBucXlQDFEouT4SIFqcmeQHW6hjogpcmpvpl5SlYGOkrFqUWZqcWeKcVKVtGG5mamOoYWlqaxQHGgBrfMnJLUIqBMtZK5qTmIKkvMAapTMjIxNFeKra2tBQA. Niet echt heel goedkoop, maar ook niet zo groot (ook niet klein hoor!). Mij lijkt de Samsung Galaxy Ace 3 de beste voor je. Succes!

Toegevoegd na 7 minuten:
Met het zinsdeel dat het ook niet zo groot is, bedoel ik de Ace 3.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb de indruk dat de Galaxy Ace 3 geen 4G heeft.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat dacht ik ook eerst, maar bij de afbeeldingen zie je ook een 4G-verbinding-logo staan, en op de website van Samsung staat het ook: http://www.samsung.com/nl/consumer/mobile-phone/smartphones/smartphones/GT-S7275HKAPHN.
ik heb hier een lijst met alle telefoons van samsung die 4g kunnen

WEL GESCHIKT VOOR 4G:

GT-I9505 Galaxy S4
GT-I9295 Galaxy S4 Active
GT-I9195 Galaxy S4 Mini
SM-C105 Galaxy S4 Zoom
GT-I9305 Galaxy S3
SM-N9005 Galaxy Note 3
SM-G3815 Galaxy Express 2
GT-N7105 Galaxy Note 2
GT-N7005 Galaxy Note
GT-I9205 Galaxy Mega 6.3
GT-S7275 Galaxy Ace 3 <<<< de goedkoopste