Hier worden alle iPads vergeleken. Er zitten ook verschillende modellen bij, bijvoorbeeld met, of zonder Cellular ondersteuning.

http://tweakers.net/categorie/822/tablets/producten/#filter:q1ZKKkrMS_FMKVayijY0MorVUSooykxO9c3MU7Iy0FEqTi3KTC2GSBsZmhrH1gIA

De keuze tussen verschillende iPad generaties hangt verder vooral af van het budget, en hoeveel snelheid/beeldkwaliteit/mogelijkheid gewenst is.

Op de Wikipedia pagina voor de iPad staat een tabel, waarin verschillende iPad versies worden vergeleken. Bij dit schema zijn geen prijzen inbegrepen, die kunnen van de bovenste link gehaald worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kun je alleen zelf beoordelen obv de kwaliteit (wat is dat voor jou) die jij belangrijk vindt.
paulus811