hoe kan ik mijn foto's van mijn oude mobiel op mijn nieuwe mobiel zetten?

ik heb een nieuw mobiel gekocht (samsung galaxy s3) en ik wil de foto's van mijn oude mobiel (samsung galaxy s1) overzetten. Normaal zou je dat gewoon via de computer kunnen doen, maar om een of andere reden verschijnt er dan een foutmelding in beeld. Ik heb ook al geprobeerd de foto's te mailen maar vanaf mijn oude mobiel kan hij geen mails meer verzenden (ik weet niet precies waardoor dit komt). maar ik vroeg me dus af of er nog andere goede manieren zijn om je foto's over te zetten. zijn er misschien apps waar ik mijn foto's kan opslaan, en dan op mijn nieuwe mobiel kan openen? alvast bedankt voor het reageren!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
11.8K

Antwoorden (2)

Je kan de oude foto's online zetten via Skydrive, Dropbox of Google Drive. Je haalt ze dan met je nieuwe toestel van deze opslagmedia af. Een andere mogelijkheid heb je nog door middel van Bluetooth.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt broer2000! had helemaal niet aan dropbox gedacht...heb het gelijk gedaan, en nu staan ze op mijn nieuwe mobiel
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oké... veel plezier ermee nog.
Je kan ook instellen dat je ze op een micro sd zet en vervolgens de micro sd in je s3 doet