importelectronics.nl oplichter ?

Ik heb al drie weken gewacht op mijn bestelling, email is gestuurd maar wordt niet beanwoord.
Wat moet ik doen?

Toegevoegd na 2 uur:
Ik heb al betaald want ze vroeg met IDEAL toen ik wilde bestellen. Hoe kan ik mijn geld terug krijgen? en hoe moet ik aangifte bij politie? is er een site ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Oei oei oei, eerst rondzoeken als je een internetwinkel niet kent. Het zit in ieder geval niet goed daar, dat zie je ook al meteen aan de site. Die voldoet niet aan: http://www.consuwijzer.nl/Uitgelicht/Winkelen_op_het_web?WT.srch=1&WT.mc_id=Webwinkelen&webshopbetrouwbaarheid&WT.seg_1=site%20betrouwbaar&gclid=CLnairzswK8CFU8f3god0AeDzQ

Lees hier eens: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=69&t=82666&start=60

Ik zou aangifte doen.

Toegevoegd na 2 uur:
Hier vind je meer informatie over aangifte doen bij de politie: https://www.mijnpolitie.nl/aangifteio.shtml

Meer info over Ideal:
Kan ik een iDEAL-betaling terugdraaien?
U kunt een iDEAL-betaling niet terugdraaien. Tijdens het betaalproces wordt u nadrukkelijk verzocht een akkoord te geven voor een betaling. Wanneer u het akkoord op dit betaalverzoek geeft, kan deze handeling op uw initiatief door de bank niet ongedaan worden gemaakt. Indien u gebruik wilt maken van uw recht om uw “aankoop op afstand” te annuleren, kunt u de webwinkelier houden aan de daarvoor geldende regels.
-----------------------------
Ik heb betaald maar heb de bestelling niet ontvangen?
Wanneer u een klacht heeft over de bestelling zelf, bijvoorbeeld over de levering van de bestelling, kunt u contact opnemen met de webwinkelier waar u de bestelling heeft geplaatst en proberen hier samen uit te komen.

Mocht het u niet lukken om dit zelf op te lossen met de webwinkelier, dan kunt u op de website van Thuiswinkel.org ook gebruik maken van het klachtenformulier.

Door het invullen van dit klachtformulier, wordt uw klacht doorgeleid naar de desbetreffende verkoper, mits deze is aangesloten, met het verzoek de klacht op een goede wijze op te lossen. Als het geen lid van de branchevereniging betreft dan kan Thuiswinkel.org voor u bemiddelen. Op de website van Thuiswinkel.org kunt u een overzicht vinden van het leden bestand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoveel kritiek inderdaad op die gast en loopt dus nog vrij rond. Ik lees overal dat de politie hem achterna zit sinds 2009 al als ik het vroegste bericht las die trosradarsite. Vreemd vreemd vreeemd. Ik vind het toch schandalig dat iedere willekeurige persoon zomaar een internetwinkel kan beginnen zonder spullen of verstand van vervoer Buitenland - Nederland. En nog erger.....hij is blijkbaar nu na 3 jaar nog niet gevonden en het aantal gedupeerdern loopt alleen maar op! Een + voor jou dus.