Wat kan je allemaal doen met een prepaid Blackberry?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie is je provider?

Antwoorden (5)

bellen,sms,e-mail,chatten,mp3 speler,filmpjes kijker en verder... technisch is het apparaat een kleine computer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het zelfde als met een abonnement alleen kost het je veel meer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt gratis "pingen". Mits je een internet connectie hebt dan. Dit is een service van Blackberry tot Blackberry, soort Sms/e-mail.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel weinig. Voor BlackBerry heb je een speciaal abonnement nodig om op hun speciale server alles uit het apparaat te kunnen halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles is mogelijk aleen kost het klauwe met geld. Abbonoment moet je minimaal hebben met toegang tot internet.