Hoe kan ik een batterijslurpende app (in dit geval Sygic) handmatig uitschakelen?

Deze navigatie app heeft geen uit-knop.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (2)

Op Android sluit je Sygic door op de terugtoets te drukken, dan verschijnt een dialoogvenster met de vraag of je Sygic af wil sluiten. Druk op "ja" en hij sluit af....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de instellingen(van de app zelf) is er onder 'Batterijbeheer' een optie: "Uitvoeren op achtergrond". Deze kun je aan of uit zetten, ik denk dat je in jou geval deze beter kunt uitzetten, anders blijft hij doorwerken op de achtergrond...