De Samsung Chat 350 is een goedkoop QWERTY-toestel dat ideaal is voor degene die veel berichten verstuurt of een grootgebruiker is van sociale netwerken. Dit toestel is een wat bewerkte versie van de Samsung CorbyTXT B3210 en heeft iets weg van de Nokia E72. Sociale netwerk integratie is namelijk aanwezig en via WiFi netwerken kan het internet supersnel worden geraadpleegd. Dus als je een goed geprijsd toestel wil aanschaffen met een goed QWERTY toetsenboord, is deze telefoon een goede keuze.

Dus in het kort:

-Je kunt hem gebruiken voor SMS, MMS, E-Mail, IM (Instant Messaging)
-Je kunt er mee Internetten via EDGE, GPRS en Wifi (helaas geen 3G)
-Je kunt hem met je computer verbinden via Bluetooth & USB
-Je kunt er foto's en video's mee maken
-Je kunt er muziek mee luisteren (ook radio)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan er veel mee maar ik zal voor een Nokia C3 gaan ongv zelfde prijs maar wel kwalitatief beter!