Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe sla ik een website op als app (android)?

Het rooster van school wordt weergegeven op een site. Nu staat er in de handleiding (van school) dat je van deze site ook een app kunt maken. Iemand heeft dit nu gedaan op mijn iphone. Vandaag ga ik over op Android (samsung). Hoe maak ik van de site een app? (dus je klikt de app aan en dan kom je op die pagina)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
20.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als er geen app voor is, kan je bij Google Chrome rechtsboven op de drie stippen drukken daar zijn veel opties, ook Toevoegen aan Startscherm. Als je daar op klikt kan je een naam invullen voor die snelkoppeling op je startscherm, het plaatje kun je echter niet veranderen.

Toegevoegd na 49 seconden:
Nou je kan waarschijnlijk wel het plaatje veranderen met een plaatjesveranderapp.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is mogelijk met de applicatie 'NativeWrap. Als je naar de Play Store gaat op je Samsung en 'NativeWrap' download, dan kan je vervolgens apps maken van websites. Gewoon een naam opgeven voor de app, website invullen en daarna verschijnt er een shortcut op je mobiel.

https://play.google.com/store/apps/details?id=edu.ncsu.nativewrap&hl=nl_NL

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding