Ik heb een contact uit whatsapp verwijderd. Die staat ook niet meer in mijn contactlijst. Mijn vraag is sta ik dan nog wel bij degene in contactlijst?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Ja, die andere persoon heeft zijn/haar eigen contacten lijst. Zou vreemd zijn als jij door iets te verwijderen ineens data op de telefoon van een ander kan verwijderen.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij facebook werkt het wel zo ; als jij een vriend verwijderd, kan die jou ook niet meer zien. Niet echt een heel gekke vraag dus. Maar als bij Whatsapp je gegevens op de telefoon staan, ja, dan gaat het feest niet door.
Dat ligt eraan, als de ander jou als contact had, ja dan heeft diegene je nog in de contactenlijst. Er verandert niks bij de ander als jij wat doet met je contacten.