Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat moet je doen als playstore op je tablet het niet met doet?

ik heb een tablet van yarvik , net nieuw. en ik kan op hayday niet meer aanmelden op facebook' en ik kan ook niet meer op play store.
wat moet ik doen? wifi aan en uit helpt niet,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
585

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je zult wat meer moeten vertellen: Wat is de foutmelding? Doen andere internet-toepassingen het wel? Zo niet, probeer dan eens je WiFi punt in huis opniew te starten. (stekker eruit, half minuutje wachten, stekker erin). Soms helpt omschakelen naar een ander WiFi netwerk, en weer terug.

Als andere internet functies wel werken, zal er wel iets met je account(s) aan de hand zijn. Ik neem aan dat het een Android tablet is. Gooi dat van beide applicaties de gegevens eruit, door Instellingen -> Applicatiebeheer, en kies voor 'Gegevens Wissen'. Daarna moet je opnieuw je accountgegevens invoeren. Om bij Play Store de gegevens te wissen, moet je wsch. bij Applicatiebeheer bovenaan het scherm de kolom Alle Applicaties kiezen, en die wordt pas zichtbaar als je alle kolommen naar links veegt (swipet), helemaal bovenaan. Misschien moet dat bij Facebook ook.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het kan denk ik simpeler:

Play Store, en Gmail ook, werken via een Google account. Bij moderne Android versies zijn de accounts een apart menu in Instellingen. Daar kun je je account verwijderen, en opnieuw toevoegen. Maar probeer eerst andere internetfuncties, anders doe je die moeite voor niks.

Toegevoegd na 6 minuten:
Daat van die accounts geldt ook voor Facebook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding