Hoe kan het dat ios 8.1 sneller is dan 8.0.2?

Ik draai momenteel ios 8.1 op me iphone 4s en verbaas me hoe snel die is vergeleken met 8.0.2 nu vraag ik me af hoe dat kan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
8.1 is toch nog niet uit? Lees online 20 oktober
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja ik draai nu de beta omdat ik 8.0.2 te sloom vond.
Deze werkt veel beter namelijk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn vraag is nu weer: hoe kom je aan een ios8.1 update?
Ik hoor/lees het graag, want de 8.0.2 is een drama op de iphone 4s en ipad 2. Mogelijk gaat het met de 8.1 beter.....

Het beste antwoord

In 8.0.2 zaten volgens mij nog wat bugs, en die zullen ze er in de nieuwe versie uit hebben gehaald, waardoor alles soepeler verloopt.
Ritsuka