Heeft de ipod touch 3G (32gig) ook voordelen tegenover de ipod touch 4G?

Nee, ik heb de vraag niet verkeerd en om getypt..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Enige verschil is de dikte van model en camera
Verder zijn er nog verbeteringen op je scherm en processor maar daar merk je wijnig van
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nouja, ik heb de 4g en als ik een 3g in mb handen heb wil ik snel mijn eigen terug, het beeld is veel minder snel, en ik merk juist wel dat de 4g sneller is. En hij ligt lekkerder in d hand. Verder geeft de 3g hoeveel procent je batterij overheeft en de 4g heeft dit niet, maar hier kun je gratis apps voor downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is makkelijker te jailbreaken, en goedkoper.
Verder kan ik weinig bedenken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik heb een 3G gehad en nu een 4G en de laatste is op alle punten beter. Enige minpunt is dat mijn oude speakerdock niet meer werkt met de 4G (met de 3G wel) en de 3G kun je goedkoper krijgen.
paulus811