Ik kan de simcode op mijn iphone 4 niet invullen nadat ik deze gereset heb. Wat moet ik doen?

Eerder vandaag reageerde mijn iPhone 4 niet meer. Ik las op het internet dat ik, om de iphone in de DFU-modus te zetten, eerst "zoek mijn iPhone" uit moet schakelen. Dit heb ik gedaan door de iphone te wissen via icloud (en ik denk dat ik dat niet moest doen...). Nu heb ik dus de telefoon gereset. Hij vraagt mij nu om mijn sim-code, maar er verschijnt geen venstertje waarin ik dit in kan vullen. Ik heb de iPhone al opnieuw opgestart, maar hij blijft het zelfde probleem vertonen. Wie o wie kan mij helpen?

Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb de iPhone zeg maar helemaal gewist, en ik zit nog bij het invullen van de regio, taal, etc. Hier moet ik dus ook de simcode invullen om het aparaat aan te zetten. Ik kan nog niet bij het beginscherm waar alle apps en mapjes staan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat heb ik ook al geprobeerd, maar de simkaard is noodzakelijk om hem op te starten

Het beste antwoord

Hou je lockbutton en homebutton tesamen in. Blijf beide ingedrukt houden. Indien je telefoon uitgegaan is en terug aan het opstarten is en je ziet het apple-logo verschijnen laat je de locbutton los maar hou je de homebutton nog ingedrukt tot hij volledig aan is.

Indien dat niet helpt, volledige reset via iTunes! Hopelijk heb je nog een reservekopie/icloud gebruikt.

Normaal moet dat helpen
Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
had ik ook al gehoord bij apple-care. Maar omdat ook mijn home-button stuk is, kan ik dit niet uitvoeren en moet ik hem laten repareren.
Toch bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ga naar instellingen - Telefoon - (scroll iets naar onder) - simpincode - en als het goed is kan je hem dan invullen en anders het schuifje simpincode naar rechts schuiven.

Toegevoegd na 1 uur:
Oh ik wist niet dat je nog niet bij de applicaties kon. Dan kan ik je verder niet helpen, sorry!