Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor externe oorzaken zijn er voor het snel leeglopen van de batterij van mijn telefoon?

Op sommige plaatsen loopt de batterij van mijn telefoon heel snel leeg. Normaal gesproken doe ik een volle dag met mijn batterij, maar merk de laatste tijd dat (als ik op mijn werk ben) ineens tegen 11 uur s ochtends de batterij helemaal leeg is. Dan staat de besparingsmodus al aan, zijn er geen updates gaande of andere energie verbruiken apps draaiende. De telefoon word dan gedurende een paar uur helemaal niet gebruikt. Kan dit te maken hebben met andere apparatuur of magneten bijvoorbeeld? Ik heb een Sony Xperia Z.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
720

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

hallo

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Misschien ligt de telefoon op een te warme plek. wifi bluetooth gps aanschakelen. Maar het is een vrij recent toestel en het toestel moet dat makkelijk aankunnen. Probeer de telefoon uit de oplader te halen als die vol is dat voorkomt overbelasting van de batterij. Een software update kan soms ook helpen. Uit eindelijk zijn er soms toch toestellen (zondags modellen noemde we dat vroeger in de telecom) die niet helemaal tiptop zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding