Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kost deze HTC desire 816 grey 4 euro?

Ik was dus een beetje aan het zoeken naar een nieuwe telefoon, toen ik opeens voor 4 euro een HTC Desiree 816 Grey Dummy zag op een site. Deze site is wel betrouwbaar (dat heb ik kunnen zien doormiddel van reviews).

Op tweakers.net zie ik ik bij meerdere webshops de prijs voor rond de 350 euro liggen, dus dat deze 4 euro kost lijkt mij VEEL te mooi om waar te zijn.

Bij de informatie van de telefoon staat dat het een smartphone is en wat de afmetingen zijn etc. etc.

Er staat wel ''dummy'' achter de naam, betekent dit iets? Ik heb het op google gezocht maar vond daar niks over, het zijn ook niet de verzendkosten want die zijn gratis op die site.

Sites:
- http://www.acesdirect.nl/product/7828147/htc_htc_desire_816/
- http://tweakers.net/pricewatch/383639/htc-desire-816-grijs.html

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
874
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel erg bedankt, ik heb zelf niet zoveel verstand van die dingen dus ik dacht 4 euro is wel mooi. :)
Dan maar even verder zoeken. ;p
escape
9 jaar geleden
Als je iets ziet wat te mooi is om waar te zijn, dan is dat vrijwel ook altijd zo. Onthouden?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gelukkig heb je het eerst even gevraagd alvorens een te bestellen, nu voorkom je een grote teleurstelling.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, hij kost ruim 4 euro. Dat is eigenlijk te veel, de waarde is ca. € 2,50.
Er staat inderdaad 'Dummy' bij. Dat betekent dat dit een apparaatje is voor in de etalage van een winkel. Er zit verder geen elektronica in of iets anders nuttigs.
(Lees meer...)
escape
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nogmaals bedankt! (beetje laat maarja)
En het is inderdaad te mooi om waar te zijn maar ik had een vermoede dat het zou kunnen kloppen omdat het zo stond bij tweakers.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding