Wat is het verschil tussen een gewone iPhone 5s en een iPhone 5s Like New?

Hallo,

Op de vodafone site ben ik een abonnement aan het samenstellen, alleen ik zie een iPhone 5s, en daar onder staat de iPhone 5s Like new, die is 5 euro goedkoper. Maar wat mijn vraag is: wat is het verschil tussen de gewone en de Like new telefoon?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

De Like New is waarschijnlijk een refurbished model.
Refurbished houd in dat verschillende kapotte apparaten worden gerecyclet om een heel, werkend en getest model in elkaar te zetten.
Voor die 5 euro zou ik het risico niet nemen en gewoon lekker een nieuwe kopen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De iPhone 5S is gewoon een gloednieuwe iPhone en een Like new iPhone 5S is een tweedehandse telefoon die Vodafone van consumenten gekocht heeft voor een bepaald bedrag