Kun je beter updates installeren of de app verwijderen en opnieuw installeren?

Ik heb pas een nieuwe telefoon gekocht, waarbij de verkoper in de winkel zei; 'veel mensen installeren update over update en dan loopt het geheugen van een telefoon zo vol' Nu vraag ik me af wat het verstandigst is: iedere keer een nieuwe update installeren, of de app na verloop van tijd verwijderen en dan weer opnieuw installeren. Iemand die hier meer van weet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K
Ritsuka
10 jaar geleden
Als je de app verwijderd, ben je al je data kwijt, bij een update niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoezo al je data kwijt? Echt onzin wat je daar zegt. Dit gebeurt zelfs niet wanneer je What's app verwijderd.
Ritsuka
10 jaar geleden
Als ik bij mijn iPod Touch een spelletje verwijder, ben ik al mijn voortgang ervan kwijt, dus het gebeurt wel als het een app is die niet zijn data online opslaat (zoals whatsapp)

Het beste antwoord

In principe volstaat een update, maar soms loopt ie inderdaad vast en is het beter om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Zoals op dit moment de telegraaf een groot drama. Sowieso is het handig de cache regelmatig schoon te maken. Dat kan met handige apps. Dus normaal gesproken hoef je niet steeds je app te verwijderen, maar bij vastlopers soms handig om hem opnieuw te downloaden.