Wie kan mijn probleem met mijn Ipod 4 en wifi oplossen?

Ik heb een Ipod 4g. Als ik thuis kwam, maakte die altijd uit zichzelf met wifi van mij thuis. Ik had de eerste keer de code ingevoerd, en daarna deed hij het uit zichzelf. Nu hadden we problemen met het internet, maar dat is nu gemaakt. Aleen hebben we nu een ander wachtwoord op ons netwerk. Als ik nu op mijn Ipod netwerk ga zoeken en ik zie mijn netwerk, klik ik erop. Hij probeert verbinding te maken maar er komt: coudn't connect. Ik denk omdat hij automatisch het oude wachtwoord invult. Weet iemand misscien waar ik dit kan veranderen in mijn Ipod?
Hoop dat het verhaal beetje duidelijk is :$
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je bij de wifi instellingen je netwerk ziet staan moet je op dat pijltje ernaast drukken en dan staat daar helemaal bovenaan vergeet dit netwerk en daar moet je op klikken en dan ga je weer terug naar wifi instellingen en dan klik je je netwerk weer aan en dan moet je het nieuwe wachtwoord invoeren

Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies :d
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is gelukt! Echt super bedankt, je weet niet hoe blij ik ben! :D