Mijn tijd van mijn iphone 5c loopt niet goed en blijft vast lopen wat moet ik doen?

Hij doet eventjes en dan houd die op met lopen!

Weet jij het antwoord?

/2500

Probeer de volgende stappen eens uit: 1) Het kan zijn dat je een oudere versie van iOS op je iPhone hebt staan, probeer dit eerst na te gaan en eventueel te updaten, in eerdere versies zijn er wel eens fouten met de klok/wekker geweest. - Ga naar: instellingen > software update > iOS 7.1.2 (dit is op dit moment de laatste versie) 2) Check of je klokinstellingen wel goed staan (zie afbeelding 1). - Ga naar: instellingen > algemeen > datum & tijd 24-uursklok: aan stel automatisch in: aan tijdzone: Amsterdam 3) Als dit al goed staat, en het probleem blijft aanhouden, dan kun je ook het volgende doen (zie afbeelding 2). - Instellingen > algemeen > datum & tijd 24-uursklok: aan stel automatisch in: uit tijdzone: Amsterdam datum: stel handmatig de datum in tijd: stel handmatig de tijd in 4) Lukt het nog steeds niet, en woon je (dichtbij) Amsterdam, Den Haag of Haarlem, download dan de Apple Store app en maak gratis een afspraak met een medewerker van de Genius Bar in de Apple Store. Of kijk onder bronnen waar de Apple Stores zich bevinden en maak online een afspraak.

Bronnen:
https://www.apple.com/nl/retail/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100