Mijn tijd van mijn iphone 5c loopt niet goed en blijft vast lopen wat moet ik doen?

Hij doet eventjes en dan houd die op met lopen!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Reset je iphone eventueel, wel eerst gegevens ergens opslaan.

Antwoorden (1)

Probeer de volgende stappen eens uit:

1) Het kan zijn dat je een oudere versie van iOS op je iPhone hebt staan, probeer dit eerst na te gaan en eventueel te updaten, in eerdere versies zijn er wel eens fouten met de klok/wekker geweest.
- Ga naar: instellingen > software update > iOS 7.1.2 (dit is op dit moment de laatste versie)

2) Check of je klokinstellingen wel goed staan (zie afbeelding 1).
- Ga naar: instellingen > algemeen > datum & tijd
24-uursklok: aan
stel automatisch in: aan
tijdzone: Amsterdam

3) Als dit al goed staat, en het probleem blijft aanhouden, dan kun je ook het volgende doen (zie afbeelding 2).
- Instellingen > algemeen > datum & tijd
24-uursklok: aan
stel automatisch in: uit
tijdzone: Amsterdam
datum: stel handmatig de datum in
tijd: stel handmatig de tijd in

4) Lukt het nog steeds niet, en woon je (dichtbij) Amsterdam, Den Haag of Haarlem, download dan de Apple Store app en maak gratis een afspraak met een medewerker van de Genius Bar in de Apple Store. Of kijk onder bronnen waar de Apple Stores zich bevinden en maak online een afspraak.