Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar dient het ledje in de s4 eigenlijk voor?

Ik ben van plan een Samsung Galaxy S4 aan te schaffen. Ik probeer info op te speuren via Google. Ik heb gelezen dat er een ledje in zit, ik keek een filmpje op YouTube en zag later dat er inderdaad een ledje naast de speaker zit. Waar dient dit ledje eigenlijk voor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
649
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Flits voor de camera?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Naast de speaker om te bellen. En trouwens... De speaker van de S4 zit helemaal niet naast de flitser...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je een bericht krijgt. Je kunt dit instellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Bedoel je dat het lichtje gaat branden of knipperen als er een bericht is binnengekomen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
knipperen.
Bij mijn Galaxy S3 kun je zelf instellen dat het led-lichtje een bepaalde kleur gaat knipperen op het moment dat je een sms of een whatsapp bericht krijgt, je kunt de kleur dan ook nog aanpassen aan de hand van het bericht. Ik verwacht dat het bij de Galaxy S4 hetzelfde doet. Zie ook bijgevoegde screenshots.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je kunt dit ledje gebruiken als zaklampfunctie kan je downloaden in de play store
ook als je een mail binnenkrijgt dan gaat dit ledje knipperen of aan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding