Wat houden thuisvideo's op een iPhone precies in?

Wat houden thuisvideo's op een iPhone precies in? Want de video's staan wel op mijn iPhone en ik kan ze gewoon afspelen maar als ik dan naar gebruik gaan nemen ze geen geheugen in van mijn iPhone, klopt dat? En kan ik ze alleen bekijken met een wifi verbinden of niet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Als het goed is( als je je iphone en itunes normaal gebruikt
staan deze video's dus inderdaad niet op je iphone
maar wel de link naar de video/server
De video zelf staan dan waarschijnlijk in itunes
let wel dat er data streaming is dus tijdens de film is er toch wel wat geheugen gebruik

En ja daarvoor heb je dus wifi nodig
capthavoc