Weet iemand een goede gratis app in de playstore om tekst bij een foto te voegen?

De vraag is al meerdere keren gesteld, maar alleen voor apps uit de apple appstore.

Weet iemand een app waarmee je tekst bij een foto kan voegen en de tekst kan verplaatsen( dus geen vaste plaats van de tekst.

Ik heb een samsung tab en een galaxy s4

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Phonto is een gratis app en is beschikbaar in de Google Play Store, het maakt het mogelijk om tekst te verplaatsen op een foto. De tekststijl en kleur is aanpasbaar door de 200 unieke lettertypes!