Kun je ook als je geen ontwikkelaar bent stats bekijken van apps?

Ontwikkelaars kunnen bijvoorbeeld insight info verkrijgen van hun apps; aantal downloads, gebruik per dag/week/maand/jaar etc.

Kun je als niet-ontwikkelaar ook achter zulke informatie komen? Zo ja, hoe is dat dan mogelijk?

Ben best wel benieuwd, want ik heb een app (spel) gedownload die nog niet populair is (naar mijn weten) en die dat wél kan worden. Misschien is het spel wel niet bekend in míjn regio maar toevallig wel elders. Aan de hand van statistieken hoop ik meer te ontdekken.

En omdat het wel interessant zou zijn

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, je kan die specifieke informatie niet zelf direct zien. Wat wel kan zijn dat de ontwikkelaar de informatie zelf online zet (bijvoorbeeld op hun site, app etc.)