kan ik mijn wekker over de boxen laten gaan ?(android)

Ik heb een Samsung galaxy s4 en heb sinds kort een boxen setje naast mijn bed staan.. nu heb ik al een paar keer geprobeerd om mn wekker (het muziekje) over die boxen te laten lopen, maar 80% van het geluid komt uit mijn telefoon en 20% uit de speakers. je hoort dit dus nauwelijks.
is er een app van een wekker waarbij dit wel kan? of bestaat er een aanpassing binnen android?

Antwoorden (2)

Als je je speaker koppelt aan je telefoon gebeurt dit meestal vanzelf, mocht dit niet vanzelf gebeuren zou je dit waarschijnlijk kunnen veranderen bij je afspeel opties van je wekker, ik heb zelf geen s4 dus het verschilt weer per telefoon..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
janprokles
9 jaar geleden
ik koppel hem gewoon via een jack kabeltje.. maar dan juist hoor ik de speakers maar heel zacht...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het lijkt me dat het volume van je boxen dan te zacht staat...
janprokles
9 jaar geleden
de boxen staan allemaal op 100% en mijn uitgangsvolume ook
ik gebruik de gratis app 'alarm clock extreme'
Daarmee is het volume via verschillende kanalen aan te passen.