Heb je voor een BIS-abonnement ook een normaal abonnement nodig?

Ik heb een BlackBerry Curve 8520, prepaid.
Ik zou graag een BIS-abonnement willen. Heb je hiervoor ook een normaal abonnement nodig?: Op de Vodafone site moet je eerst een normaal abonnement afsluiten, en daarna een BIS-abonnement als extra kiezen.

Mijn vraag is: kan je ook een BIS-abonnement nemen zonder een ander abonnement?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt ook een bis abonnement nemen zonder gewoon internet er naast te nemen. Ook bij vodafone. Ik heb zelf ook alleen Bis abonnement bij vodafone

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt ook als je voor overmorgen een blackberry prepaid kaartje koopt van vodafone een half jaar gratis internetten ( bis) Bis zit stadaard op de prepaid kaart van BB. Kaartje kost 20€ . Na dat half jaar betaal je 12,50 per maand voor je bis prepaid